L’Oreal Glam Shine 6H, un  gloss care nu rezista nici o ora

„Gloss-ul nu a rezistat niciodata atat de mult timp pe buzele tale: nu se mai desprinde de buze timp de 6 ore. Dupa 6 ani de cercetare, 7 brevete”… asa suna reclama celor de la L’Oreal.

Dar sa va povestesc cum glossul L’Oreal Glam Shine 6H nu a rezistat nici o ora, costa mult (35 de lei) si dupa parerea mea nu merita sa va impiedicati de el prin geanta…

Si pentru un astfel de rezultat sortit esecului  le-a trebuit celor de la firma L’Oreal sa cerceteze treaba asta 6 ani… Hahaha… ce gluma buna! Si cica au mai primit si 7 brevete! Pentru ce anume?

Eram in drum spre o emisiune si ma cam grabeam. In loc sa merg sa-mi cumpar rujul  pe care-l folosesc de obicei, am oprit, pe fuga, la supermaketul din colt, sa-mi iau un gloss, un ruj, ceva ce gasesc la repezeala sa-mi dau pe buze. Recunosc ca la stand mi-a atras atentia faptul ca scria pe ambalaj ca mi se asigura 6 ore de rezistenta pe buze. Credeam ca fac o afacere buna, 6 ore e ceva… evident nu credeam, dar am zis ca hai, macar doua ore daca rezista e suficient! Ceea ce ar fi fost un lucru bun pentru mine, pentru ca mai si fumez, beau cafea, asa ca mi-am spus ca ar fi produsul ideal in ceea ce ma priveste, mai ales ca in timpul emisiunilor unde sunt invitata, am nevoie ca rujul sa reziste cat mai mult timp, sa nu merg la machiaj in fiecare pauza. Zis si facut, l-am cumparat si mi-am dat cu el in masina sa il testez.

Fac de acasa pana la Romexpo, unde sunt studiourile, cam 35 de minute, hai maxim 40.  Am ajuns la cabina de machiaj si, ce sa vezi, glossul meu disparuse in mod miraculos de pe buze. Nu in 6 ore, nici in 2, ci in doar 40 de minute. E, zic, lasa ca dupa ce pun baza de machiaj, sigur va rezista mai mult. Am terminat cu machiajul, mi-am dat cu gloss-ul meu, insa pana la prima pauza de publicitate, gloss-ul meu disparuse iar de pe buze. Mai, zic, dar ce se intampla, ca de baut nu am baut apa, ca sa ramana pe pahar, de fumat nu am fumat, ca nu se fumeaza in timpul emisiunii. Asa ca m-am intrebat unde se duce gloss-ul de pe buze cand se duce? Se duce unde vrea el, insa pe buze nu vrea sa stea deloc! Asa ca eu L’Oreal Glam Shine 6H de 35 de lei nu mai cumpar niciodata. Credeam ca doar sampoanele lor sunt de proasta calitate. Ei bine, nu! Si glossurile sunt. Data viitoare va povestesc  cum m-am umplut de matreata de la un sampon L’Oreal.

Fetelelor, celebrul gloss L’Oreal Glam Shine 6H este o pacaleala. Insa accept faptul ca poate nu am eu buze perfecte pe care sa vrea acest gloss sa stea. As vrea sa stiu daca voua va place produsul si cat timp a rezistat pe buzele voastre? Cu drag!

Iata ce mai scrie la descrierea produsului sau cum sa pacalesti clentii cu un text!

Gratie complexului sau Shine Fix, gloss-ul Glam Shine 6h creaza un strat suplu si rezistent care garanteaza o durata fara egal: timp de 6 ore, Glam Shine 6h ofera o culoare stralucitoare buzelor tale. Fara sa mai fie nevoie de retusuri! 
Tehnologia, pusa la punct de laboratoarele L’Oreal Paris, presupune o formula inedita datorita unui polimer fin rezistent la agresiuni (mai multa rezistenta, chiar si in timp ce mananci) si fara sa se intareasca. 

Rezultatul:
Buzele tale sunt acoperite cu un glos stralucitor, suplu si rezistent, care are o durata mai mare garantata. O formula care asigura echilibrul ideal intre stralucirea intensa si rezistenta de lunga durata. 

Lasă un răspuns

