Întâmpină primăvara cu arome proaspete de cireș de la L’Occitane

Dragele mele prietene, saptamana aceasta am participat la evenimentul de redeschidere al magazinului L’Occitane din AFI Palace Cotroceni, un loc in  care de cum am pasit am intrat in atmosfera plină de aromele magice provensale consacrate.

Si pentru ca primavara se apropie cu pasi repezi, bineinteles ca m-am bucurat din plin cand am simtit aromele de flori de cires care mi-au umplut simturile de bucurie. Pentru ca L’Occitane en Provence a întâmpinat venirea primăverii prin lansarea gamei Cherry Blossom Folie Florale – o explozie de arome proaspete, de celebrare a renașterii și a naturii. 

Prin gama Cherry Blossom Folie Florale, L’OCCITANE s-a gandit sa aduca un omagiu frumuseții florilor de cireș și parfumului lor delicat și feminin ce vestește primăvara. Moleculele de aromă, obținute pentru prima dată prin extracție la temperatură scăzută, păstrează secretul unui parfum spontan care celebrează reînnoirea naturii într-o ploaie de miresme vibrante și scânteietoare.

Si acm sa va vorbesc putin despre gama Cherry Blossom Folie Florale care mie mi-a placut foarte mult si pe care am testat-o personal. Ea cuprinde:

Preferata mea, apa de toaletă Cherry Blossom Folie Florale, care eliberează la început note de vârf minunate de bergamotă și mandarină; notele de mijloc dezvăluie accente de flori de cireș alături de tradafir și violete, iar apoi se topesc în note de bază subtile de mosc. Pont: rezista pe piele pana la 24 de ore.

Gelul de duș are notele vibrante de floare de cireș sunt dezvăluite în momentul dușului, când gelul eliberează un ingredient activ care curăță delicat și protejează pielea.

Lapte de corp este ca o atingere de petale, lăsând pielea catifelată, hidratată și învăluită într-un parfum fructat floral, scânteietor. 

Cremă de mâini îmbogățită cu unt de Shea, conferă hidratare și netezire mâinilor, iar formula sa non-grasă este absorbită imediat. 

 

Lasă un răspuns

